Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Sunday, June 7, 2009

Sengaja nak bunuh diri?atau sebaliknya?

Assalamualaikum / Salam sejahtera.

hari itu ayah aku ade tunjuk satu video.video ni pasal 'orang bunuh diri'.aku tgk je la,dah ayah aku offer.ok,malas nak cite panjang,korang tgk r video ni..agak ngeri sikit.tp bagi aku perkara biasa,x ngeri pon.lain la kalo ada anggota badan org tu teputus .WATCH IT~jangan ttp mate lak,x de apa yang nak ditakutkan.



Aku rasa kejadian ni berlaku kat India kot.Tp sekadar memberi pengajaran kepada kita bahawa kabel itu mempunyai voltan yang tinggi.Jangan anggap kabel tu macam tali rafia,boleh bergayut sesuka hati.walaupun tali tu nmpk simple.

Hmm,aku nak tanya kat korang lah.Agak-agak dia sengaja atau tak?Mak aku cakap,orang ni x sengaja.tp bagi aku,aku cakap dua-dua.x caya?meh aku buktikan ;

tak sengaja ; kalo korang perasan,before dia jalan.dia cangkung en kat atas tu?and then,org suruh dia turun,dia x nak.so,mungkin dia tension dgr org ramai suruh dia turun,dia jalan la kat atas tu.and then,mungkin lantai bumbung tu licin,nak terjatuh.so,dia berpaut la kat tali tu :)

sengaja ; sengaja lak,satu je aku boleh buktikan.before dia pgg kabel tu,dia ade cekak pinggang.konon-konon hero la tu.pastu dah meletup!hahahaha,

so,nampak kabel tu,jangan anggap mcm kabel biasa.bila pgg je,boleh reput kot tulang kita.ok?jangan lak tetiba nak try,confirm neraka jahanam pilihan korang. [jgn gelak!benda betul ni.]

-enjoy-

p/s ; wahhh,first time post video dlm blog ni !horayyy~

0 comments:

Post a Comment