Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Thursday, April 23, 2009

Hari Akademik.

Actually,we call it as Hari Akademik,not Minggu Akademik because this event happen in one day only.Okeyh,my class terlibat dgn subjek Sej dgn Geo.Sej sebelum rehat dan Geo selepas rehat.Otak aku dah blank,nak bwk buku ape ek?kalau bwk,x belajar sgt pon sbb bnd dari pagi smpi tgh hari,buat kuiz je.I just bring math longman,file,pensil box and bottle.math longman tu sesaje je bwk.kot kot x de keje,buat je la.

Before recess,kelas aku terlibat dgn Sej.Yeah,buat teka silang kata.Senang gila.And the second one,topik form 1,semua da lesu.Aku bwk buku math je,so aku x tau r jwpn utk setiap soalan.Ha,mula dah kerja aku.apa lagi?copy dari kwn,then hantar.hahahaha!dpt no 2.My history teacher are asked my class to sing a pactriotical song.And my group have been sang a song.I dont know the tittle but the lyrics like this :-

Inilah barisan kita,
Yang Ikhlas berjuang,
Siap sedia berkorban,
Untuk Ibu Pertiwi.

Oh man,my group got number 3.I hope my group layak utk dpt hadiah.Thats all.The 2nd group is shadow sang Standing in the eyes song and the 1th is ROD sang sejahtera malaysia song.Oh yeah,my group's name is Teen Lion.Yes,we are the teen of the lion!hehehe.

______________________________________

Recess time.turun je,kantin penuh gila.nak cari kerusi utk ddk pon x jmp.Then,aku ke koperasi utk membeli sedikit mknn ringan ; Air susu HL perisa coklat dgn doklat roll.susu HL bagus utk ketinggian.aku mmg nk tinggi.Tapi,ape kan daya,aku belajar sains,org lelaki start to growth when 16 y/0.x pe lah =( and then,i saw satu pameran,ramai gila pergi.So,aku jenguk jenguk la sikit.Kat situ ada pameran kaum melayu,cina dgn india.Every kaum ada aktiviti masing2.Melayu ; main batu seremban dgn congkak,kena bayar,menang dpt hadiah.Cina ; tulis perkataan cina guna berus tu.hehehe,aku tulis apa auw?ba,wau,dal,wau,haa [pandai2 la eje,hehehe].India ; Buat inai.

AKu pon ke gerai melayu,lawan congkak dgn Sarah,Sarah bayarkan.This doesnt mean dia ada hubungan pape dgn aku.its only just;satu game kena bayar.bkn satu kepala kena bayar.dia dah bayar,buat apa nak bayar?Oh yeah,she won the competition with me.aku ada 2 rumah terbakar.Bungoks!

Aku x ketinggalan ke pameran folio.I was suprised that my folio was there!wow,penat lelah aku utk hasilkn folio akhirnya berguna juga walaupun folio aku ade 9 helai.AH,mampus lah.Tapi,isi aku mantap gila.x caya?tgk la.Aku selalu letak folio aku kt bahagian ats,biar semua org nmpk sikit nama aku & folio aku!hehehe,riak gila.

______________________________________

rehat dah habis,naik lah kelas!Aku naik lmbt sikit sbb main congkak td.hahaha,aku pon pndi cover.AKu pon amik la fail folio bdk kelas aku,bg alsn sikit.Walaupun klas aku dah start buat kuiz.hehehe!aku mls sikit buat kuiz ni.x tau nape.huh?!

After that,pertandingan mewarna peta.Sapa warna peta kt rumah,automatik batal.heii,aku lukis&warna peta petempatan Taman Sri Gombak cantik w0o.Then,cikgu cakap,petempatan rumah tu kamu borderkn kaler itam.OH man,kenapa x bagi tau awal2?aku padam garisan2,kaler aku tu dah comot!haishhh,bagai tikus membaiki lampu.

Then,i fade-up.aku cakap ; cikgu,sy nk buat lg skali.aku ade intip pemenangnya and im not in the list.ada 1 dgn 2 je.mungkin aku org ke 3.Cehhh,dan aku confirm 100%,aku confirm kalah.hadiah aku hanya pada Sej je la.dan aktiviti seterusnya ialah smbg folio.Minggu depan hantar.perghhhh!

0 comments:

Post a Comment