Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Thursday, April 23, 2009

Suntikan ATT.

Date : 20/4/09
Place : blok Sri Lanang,tingkat 3,depan 3 amal.
Masa : around 9.15

I saw one van from 'Pejabat Kesihatan Daerah Gombak'.terus aku tersentak ; OI OIII,arini ade injection!aku dah agak menggelatar la jugak.U know how feel when u are inject?i already fell when i was in primary school.OH man,its so nice.alaa,bak kate org ; mcm kena gigit semut.what the hell la weyh?sape cakap mcm tu?meh aku inject dia,biar dia rasa mcm mana.bila dia cucuk,terasa smpi kt tulang beb!errr,bapak sakit.That time,i still terbayangkn,jarum yg dia cucuk akn terasa smpi ke tulang.sakit weyhh,sakit sgt!

Then,aku dah nampak 3 Amanah berbaris utk inject.aku dah cuak dah.dah usap dah bahagian bahu aku.How feel when she inject me.Masa ke 6&7,Puan Rodziyah suruh kita org buat elektrik.So,kena turun bengkel la.Around 12.15,ade org pggl ; pergi makmal D skarang!semua dah menjerit ; woiii,kena inject woiii!bula roma dah tegak berdiri.aku sempat mengusap bahu aku ini.Ouchhh,sakit sakit sakit!

A nurse there are asked my class to que-up.Kavi yg bajet x cuak pon berdiri kat depan.aku belakang skali kott!haaha,apa benda punya monitor?time kavi tgh inject,dia x tunjuk pon muka sakit dia tu.Ok la,mungkin dia kuat,aku lemah!time dia cucuk,bapak scary,sebab time dia cucuk,jarum tu tenggelam kt bwh.Errrr,nmpk mcm sakit je.then,org yg incharge bnd alah ni semua org kelantan,sbb dia sound Iqmal ; Mu ni duduk molek-molek la sikit.hahaha,iqmal pon org kelantan,Ngam la!hehehe,aku pon beratur utk dptkn cop,show my parut of injection BCG & check kesihatan kt abg ni by using a stetoskop [aku x reti eje,sorry!] if i not mistaken,dah lupa dah dgn bnd alah ...kop kop ni.

yeah,masa yg ditunggu-tunggu when i was a last boy having this inject.buat malu je!hahaha,like what kavi show from his face.nothing pain that i feel.hahaha,pelik gila!before this,aku kena bapak sakit,tapi kali ini,rasa x sakit sgt pon.rasa dia mcm kena gigit semut la.what the hell?semut je,kita tuka la.rasa dia mcm kulit ditoreh dgn pisau.hmm,mcm dah terlebih je.OKK,rasa dia mcm kena cucuk dgn bdn tajan.ambil pin,then cucuk la kt kulit.sekejap je rasa skit tu.bila jarum dah tenggelam,sakit dah ilang dan ubat di masukkan gune syringe.dan org tu pon bg kapas,ade la darah kuar sikit and that day,i feel not pain.yeah,farith kuat farith kuat!nurse,nurse!nak lagi boleh?cucuk kat belakang siku saya!mcm best la pulak.hehehe,

Ptg tu pulak,tmpt inject tu rasa gatal dan membengkak and think ; nak garu ke x?nak garu ke x?hmm,better x yah lah.Mungkin nk jd parut.hahaha,malam tu pulak.bengkak tu dah ilang!confirm tu bengkak gatal.bengong toii.then time nak tido,bila nak mengiring je,tangan kiri ni x boleh berada di bwh sbb dibebani dgn body lain.Then,sakit la!and bila tekan tmpt inject je,sakit!Esk skola,semua mengadu sakit!konon,sebelum ni bajet kuat,rasa x sakit la.See,semua org dah sakit,adil kan?haa,amik kau!


2 comments:

AcTiverockZ said...

YES!YES!YES!..
walaupun kitaorg kene ATT hari berikutnya..
kitaorang adalah kelas paling bagus sekali...............
sowey..bknnya nk show off...

Ahmad Farith said...

sumpah aku makan dalam gila dohh bace komen kau.beragak la nak ckp!kau satu kelas je yg last kan?camne kelas kau bole last?adoii,kau ni bajet kelas kau gempak je.aku tulis 'sakit-sakit' sbb nak buat ayt gempak je.xde maknenye sakit.weii,bkn klas kau je la yg bagus,belambak lg.cuma aku mls je nak ckp.heii,kau tau x bdk klas aku akn baca blog ni?kalau dia bace komen ni mcm mana?kalau ade bdk klas aku terasa mcm mana?kau x piki r semua ni.main sebut je.haishhh,bebulu aku baca komen ni.

-pengurus blog ini-

Post a Comment