Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Monday, May 18, 2009

Farith sudah tidak perlukan songkok lagi =(



Masih gambar ini gambar?kalau kau merupakan pembaca setia blog aku,kau kenal la gambar ni.kalau x kenal,nmpk sgt kau x baca blog aku.OK,ni gmb aku time kawat kaki dgn kepala botak.Aku mmg perlukan songkok utk cover rambut aku.Hehehe,faham-fahamlah.dulu baju aku besar + kepala botak + aku dah kurus.So,nampak kelaka en?so,aku amik inisiatif utk pakai songkok.

ustaz ada tegur aku ; Kita pakai songkok ikhlas kerana Allah.Bukan kerana rambut botakk.grrr,aku tersentak!AH,lantak la.aku ttp niat kerana rambutku yg botak.

tapi tu dulu,skarang semua dah berubah.hehehehe!dulu en aku gemuk,so aku beli baju besar sikit takut aku lagi gemuk.and then,tetibe aku dah kurus!hahahaha,so aku fit kan baju.ntah la macam mana makcik tu fit baju gila2.HUh?!semua pandang serong kt aku.This is not my fault,marah la acik tu!grrrr,x nk hantar kat makcik tu lg dah !

Amir pon ckp aku dah otaiii.grrr,geli r aku dgr ayt tuu!aku nk jd bdk biase,x nk poyo2.sbb baju aku fit dan seluar londeh.WTH?suar aku biase je aku pakai,dia ckp londehh.serius dohh,aku x londehkan seluar.aku pakai biasa je.sama-skali aku x menunjukkan yg aku ni bajet.SERIUS NI!

and now,aku dah x kenal siapa aku.kejap ok,kejap cacat.hahahaha!pelik bhaii.cermin sikit muka,nampak hensem =) kali kedua cermin,macam 'dia'.kali ketiga macam muka penagih la pulak.haaha,

Ok la,sebenarnya rambut aku dah panjang.dan mampu membuat style rmbt yg tersendiri.Yeayyy,aku happy!and aku x nk buat rmbt belah tgh lg.macam bodoh la.Then,rambut mcm mana aku nak buat?just wait and see.


gambar latest [17/5].time ni kat Shah Alam,rumah sewa akk aku dan aku berada di mana?sudah tentu dihadapan cermin :P Style rmbt apa yg aku buat?cepat cepat !totttt,times up!muke aku agak pelik.

Kaum-kaum hawa,jangan lah cair sgt kat saya.OK?kalau dah melting gila-gila,cukup la luahkan kepada saya.hahahaha =) geli aku dgr..

0 comments:

Post a Comment