Welcome to my blog, hope you enjoy reading
RSS

Thursday, May 21, 2009

what should i say?

td en,aku makan banyak gila.ptg td aku bantai 1 pinggan nasi + daging burger + naget.hehehe,mcm tamak lak.hmm,bkn apa,saje je nak kelainan.plus aku ni dah lama x makan nasi.saje je nak melantak ikut nafsu.

and then,malam tu pulak,ats meja ada mee goreng.of course for me,sbb time tu semua dah makan.so,tggl aku je x makan lg =(

before that,aku prepare la makan.amik air dan garfu.mls pakai tgn.then,aku asingkan sayur dia ; timun,sayur kubis and cili jeruk.bkn x nak makan sayur,tp sayur dia x fresh la.macam nak busuk je.nak makan pon geli.pastu bila makan,rasa lain.bweukkk.

time tu aku nak muntah sbb time tu aku dah kenyang.rasa nak muntah lak!hahahaha,makan je la.tgh best makan,aku jumpa KUMBANG yang berwarna cokelat kat mee tu.kebetulan mee tu kale coklat.

erkk,da la aku nak muntah time tu.tp aku control,slow-slow aku bungkus dan tarok tepi.grrr,geli bhaiii!first time makan jmp kumbang.yeayyy,freaking happy~

tp aku x makan bekas kumbang tu.kumbang dok bwh,aku makan layer ats je.what should i say?diam je la.perut time tu kenyang,so x makan pon kenyang jgak.

HUH?!lepas ni,x mau beli mee goreng lg dah.nak beli roti canai lak,nnti boleh jumpe lipas !hahahaha =)

siottt punya geraiii!tau la gerai kau tu tepi longkang!kotor lak tu.haishhhh,

0 comments:

Post a Comment